sâmbătă, 12 martie 2016

radiografia unui vid (ultima)

e ziua ta și nu te mai  sun
să-ți urez  să ai parte de aia și de aialaltă
ți-ai făcut parte oricum
dar cu buletinul pierdut 
ești doar o mână de lut 
m-ai sălbăticit
și pare să-ți pese

știu că plângi când mâinile îți răsfoiesc timpul
indiferența mea ca o alarmă interioară
care ți se declanșează când eu te-am uitat

ai fost poemul care mi s-a dăruit pe capitole
niciodată deplin niciodată din scoarță în scoarță
cum îți  dorești
și nu poți avea
un parfum de esență divină care-ți place de mori
dar nu mori din asta

închid radioul
să găsească cineva odată buletinul ăla a lui smiley
chiar nu ne mai poate confunda nimeni
suntem două plăci tectonice 
într-o implacabilă distanțare
fac radiografia unui vid
picior peste picior iubirea mea
demult
și-a fumat ultima țigară 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?